Monday, March 29, 2010

Masih dok kat hospital...

Salam semua. Wat masa ni hidup aku pun dan mase jaga org sakit. Jadi apa saja sebarang aktivi terpaksa la aku tangguh kan dulu. Baru2 ni seminar bersama2 MCMC pin aku tak dapat nak turut serta name dah bagi tapi apa kan daya aku. Sekarang ni pun aku dok tunggu orang sakit ni. Nasib baik la kat sini ada WIFI boleh la aku hilang kan boring sikit. Dok kat sini macam2 aku dapat lihat membuat kan aku terasa insaf. Hari2 ada saja orang meninggal dunia tak kira agama bangsa atau pin ape. Pendek kata macam 1 Malaysia gak la. Tapi aku sentiasa berdoa semoga Tok sedara aku ni cepat sedar dari koma nya. Kecian aki tengok nya sedih hati aku ni. Nak aku masuk kan gambar nya tak boleh sebab nya aku up date kan blog ni hanya guna kan hp je jadi mungkin lain kali aku masuk kan gambar nya. Jadi sampai disini dulu dapat aku up date kan blog aku. Jumpe la semua.....

0 comments: