Tuesday, March 16, 2010

Ermmmm Tak Tahu Laaa.

Salam semua kepada yg sudi bertangdang ke blog ini. Terimakasih kepada smua yg dah masuk ke blog ini walau pun blog ini agak lame juga tak di masuk kan cerita2 baru. Bukan nya malas nak di up date kan tapi mase amat2 tak ada. tapi malam ni aku terpaksa luang kan juga utk dunia blog aku ni. Buat mase ni aku terpaksa jage orng sakit. so hari2 kena pergi ke hospital ipoh. kuala kangsar ipoh dah macam dekat je aku rasa. Ni nak cite sikit penggalaman dok kat hospital hari2 ada je yg meninggal dunia. Ada kala takut gak aku di buat nya. aku nipun tak tahu la sampai bile tok saudara aku ni akan sedar. aku harap korong tlg la doa kan tok aku ni cepat sembuh nya dari sakit dia. Aku ni pun dah tak tahu nak tulis ape lagi. jadi di sini la dulu ye nanti kita jumpe lagi k.... Jiwa kacau susah nak karang cite.....

0 comments: