Sunday, August 30, 2009

Demam lagi...

Di bulan puasa masih lagi demam. Harap dah puasa dengan tabah.

Monday, August 24, 2009

Di hentian keratapi..

Hati-hati dengan buah kurma Yahudi....

Salam Sekarang bulan puasa bakal menjelma.... .....berhati- hati..... ....becareful of Kurma Yahudi .. Tolong Distribute! Bercetak jenama "Jordan River" itu sebenarnya bukan dari Jordan tetapi dihasilkan dari negara Israel ..dan diimport serta dikotakkan di Singapura tapi di edarkan di Malaysia. Ia ditanam di satu kawasan luas di bahagian timur Isreal yang bersempadan dengan Palestin. Ia dipunyai oleh seorang Yahudi yang kaya...dan ramai pekerja-pekerjanya berbangsa Yahudi dan hasil penjualan kurma itu digunakan untuk tabung orang-orang Yahudi. Pendedahan ini dibuat oleh akhbar Berita Harian Singapura. Para Muslimin sekalian diharap jangan membeli kurma jenis ini..kasihanlah terhadap rakyat Palestin yang hari-hari ditindas dan dibunuh kejam oleh rejim Yahudi laknatullah!

Friday, August 21, 2009

Sehari di KLCC...











Tahun ni saya menantikan bulan puase di Kuala Lumpur. Dan yang lebih seronok lagi di samping yl ku yang tersayang. Tuhun ni saje ke Kuala Lumpur. Di tahun yang lepas saya ke Teluk Batik bermalam di tepi pantai. Tahun2 yang mendatang ni tak tahu lagi lamane distinasinya. Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat berpuase kepada semua umat islam di seluruh dunia ni.

Konvo di UTP..


Hari yang di nanti2kan dah pun selesai. saye di sini hanya menumpang gembira yl tercinta teman...

Wednesday, August 19, 2009

Musuh dalam selimut...

Dalam hidup ni kite mesti kena waspa dengan sape2 saje. Tak kira la dia tu sape pun kawan ke sedara ke. Betul kate orang tua2 dulu rambut je same hitam tapi hati lain2 sape yang tahu. Ape yang aku nak cakap kan kat sini. aku tak sangka ada manusia yang macam ni lagi. Ape masalah nya orang2 yang macam ni?? Ada ke aku mintak bantuan meraka dari segi kewangngan atau pun mintak bantu makan dengan manusia2 ni?? Aku tar karja pun ada masalah ke kat orang2 yg mcm ni?? Aku tengok orang yang nak jatuh kan orang ni pun. Dia tak ada la bagus mane pun. Hidup nya pun susah gak. Tapi sayang orang2 macam ni berani cakap dari belakang je. Mungkin bila berdepan anu nya tak ada. Ok la pesanan yang aku leh ingat kan kat pembace blog ni. Orang2 yang macam ni jangan di buat kawan.

Kepada yang terasa dengan kate2 ni cepat2 la insaf.

Friday, August 14, 2009

demam H1N1..

pesanan kepada rakan2 yg kena demam tu supaye cepat2 la pergi ke hospital.
rasa nya teruk jugak demam ni di buat nya. kepada yang belum kena lagi lebih berwaspada dan berjage2. pakai la topeng tutup hidung dan mulut.

Friday, August 7, 2009

operasi di kem guar...

operasi di kem guar dah pun tamat selepas lima hari. macam-macam pengalaman yang saya dapat di sana. ada yang mistik ada yang nyata. soalan demi soalan yang kami dapat tapi tiada jawapan yang dapat saya gambarkan. operasi mencari banyak yang terlibat dari pada unik badan berunifon dan tak lupa juga kepada orang-orang kampung yang turun mencari mangsa. selain itu ada jugak aktiviti paranomal di jalan kan. tetapi semua yang mencari gagal di jumpai di lokasi kejadian mangsa hilang. apa yang menjadi tanda tanya kepada diri saya siapakah yang bersuara di dalam hutan yang menyahut panggilan name nya. adakah pengnunggu2 kawasan itu?????? sampai disini dulu saye coret kan...
jumpe lg di episop yang akan datang.

jangan biarkan diri anda dalam mistik..............

Sunday, August 2, 2009

saje2 nak rapu2.

salam. terime kasih kepada semua rakan2 yang dah masuk ke blog saya. ni kali pertama saya ada blog sendiri. jadi mungkin blog ni tak seindah blog2 rakan yang lain2. mungkin selepas ini saya akan menarik kan lagi blog saya ni. jadi sampai sini dulu saya rapu2 kan.